In januari gaan beginnen met de voorbereiding van de Eerste Heilige Communie en het Vormsel.

Eerste Heilige Communie

Het communieproject wordt centraal in Purmerend gehouden. Kinderen van ongeveer acht jaar, van de verschillende geloofsgemeenschappen zijn van harte welkom om deel te nemen.

Op maandag 28 november om 19.30 uur wordt er in de Nicolaaskerk in Purmerend een informatieavond voor ouders gehouden.

Adres: Kaasmarkt 15, ingang via de achterkant van de kerk.

De eerste ontmoeting zal plaats vinden op zondag 8 januari van 12.00 tot 13.30 uur.

Vormsel

In januari gaan we beginnen met de voorbereiding van het Heilig Vormsel.

Dit doen we ook centraal in Purmerend en kinderen (van 10/11 jaar) uit alle geloofsgemeenschappen zijn uitgenodigd om deel te nemen.

De informatie/ouderavond is op 30 november om 19.30 uur in de kerk van Purmerend

Adres: Kaasmarkt 15, ingang via de achterkant van de kerk (bij het trappetje).

Mocht u, uw kind of kleinkind willen opgeven, stuur een bericht naar: parochiemariamoedervangod@outlook.com