Kerkgoederen Schaapskooi

Zoals bekend sluit de Schaapskooi in Landsmeer op zondag 27 februari 2022 als kerkgebouw.

Voor de meeste kerkelijke goederen is al een herbestemming gevonden, maar een aantal is ook beschikbaar voor geïnteresseerde parochianen.

Op de informatietafel bij de ingang van de Schaapskooi ligt een overzicht van kerkgoederen, die bij de sluiting van de Schaapskooi (per 27 februari 2022) ‘over’ zijn. En daarnaast een intekenlijst waarop parochianen kunnen aangeven voor welke goederen interesse is.

Aan het slot van deze lijst staan ook andere niet-kerkelijke goederen waarvoor het team nog een goede bestemming zoekt.

N.B. Als er meer gegadigden zijn zal het team van de “Goede Herder” een keuze maken en dit aan betrokkenen laten weten.

Op de wekelijkse woensdag koffieochtend daarna (2 maart) kunnen de goederen bij de Schaapskooi opgehaald worden.