Als ge mij gaat eren, zal de wind gaan keren

Wie gaat er mee op bedevaart naar het OLV ter Nood?

Op zaterdag 15 oktober organiseren we, voor de hele parochie, een bedevaart aan het Diocesaan Heiligdom Maria OLV ter Nood in Heiloo. We vertrekken rond 10:00 uur uit Purmerend en om 18:00 uur zijn we weer terug. Voor vervoer wordt gezorgd, we gaan met een gehuurde touringcar. Iedereen, van junior tot senior, van groot tot klein, is uitgenodigd om mee te gaan.

We gaan samen bidden, de eucharistie vieren en lunchen. Ook is er tijd voor een wandeling in het park van het Heiligdom, persoonlijke aanbidding en het bekijken van een tentoonstelling.

Ook voor kinderen is er genoeg te doen. Er staan speeltoestellen in het park, er is een wandeling door middel van QR codes en er kan water uit de put gehaald worden. En vergeet niet een grote tas mee te nemen voor alle mooie herfstbladeren en kastanjes.

We hopen dat het een gezellige en inspirerende dag zal zijn!

Onze Lieve Vrouw ter Nood te Heiloo in Noord-Holland is de grootste Mariale bedevaartplaats in Nederland. De geschiedenis van het Heiligdom gaat terug tot het eind van de 14e eeuw. In de voorhof van de Genadekapel bevindt zich een put met heilzaam water. Wilt u meer weten? http://www.olvternood.nl

Meer informatie volgt nog. Opgeven kan wel alvast, bij kapelaan Mariusz. Door een bericht te sturen aan: mariuszmomot.haarlem@gmail.com of te bellen met: 06 2740 2368