Zangers en zangeressen gezocht voor de Mis van Gounod

Op zondag 5 juni (1e Pinksterdag) zal er één viering voor de hele parochie gehouden worden in de Nicolaaskerk in Purmerend. De viering start om 10:00 uur.

Op deze feestelijke dag willen we met zoveel mogelijk mensen de Mis van Gounod ten gehore brengen. In samenwerking met het Paulus- en Ceciliakoor zijn er speciale repetitie dagen georganiseerd voor deze Gounod mis.

Maandagmorgen 30 mei vanaf 10.30 uur tot 12.00 uur

Dinsdagavond 24 mei en 31 mei van 19:30 uur tot 21:30 uur

De repetities vinden plaats in de Nicolaaskerk in Purmerend, Kaasmarkt 15. Er is geen contributie verschuldigd.

Indien u voor de eerste keer naar een repetitie gaat kunt u zich op die morgen of avond melden. Voor de maandagmorgen bij Annemiek Nuijens en voor de dinsdagavond bij Joyce Blume. Zij introduceren u dan verder.

Mocht u vragen of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen met bovengenoemde personen, pastoor Marcelo of een ander parochiebestuurslid.

Het zijn gezellige bijeenkomsten, deze repetities. We hopen dat het zal resulteren in een feestelijke Pinksterviering!