Het team Vriendschappelijk Huisbezoek van de Samenwerkende Kerken Beemster nodigt U van harte uit voor een kerstbijeenkomst op donderdag 15 december In de Keyserkerk in Middenbeemster. Van 14.00 uur (inloop vanaf 13.30 uur) tot 16.30 uur. Het Mandoline orkest uit Den Oever komt optreden en kerstliederen zingen. Medewerking is er verder van zuster Corrie Laros, pastor Jan Duin en ds. Nico Schroevers.

Op vrijdag 16 december is een tweede kerstmiddag in de Z-INN Kapel in Zuidoostbeemster, eveneens vanaf 14.00 uur tot 16.30 uur. De Beemster Accordeon Vereniging treedt op. Pastor Jan Duin en ds. Nico Schroevers zijn ook dan aanwezig.

De toegang op beide middagen is gratis. Er is wel een collecte bij de uitgang voor wie wat wil en kan bijdragen.

Graag zo snel mogelijk aanmelden bij mevrouw Elly Groot-Rijswijk: via 06 33350109,of per mail: elly.rijswijk@hotmail.com.