HOERA, het is feest!

Sint Nicolaas heeft ons via whatsApp het volgende laten weten:

Beste kinderen, vaders en moeders, opa’s en oma’s en parochianen,

Het heeft lang geduurd, maar nu is het zover.

Zoals jullie allemaal weten, moesten we in de afgelopen periode zoveel mogelijk thuis blijven of met een mondkapje de boodschappen doen; ook Sint Nicolaas! Het viel niet mee om op mijn baard zo’n mondkapje te dragen. En wat erger was: ik mocht geen mensen meer bezoeken. Gelukkig is dat in Nederland nu voorbij en staat voor mij nu het sein op groen om al die kinderen op te zoeken die mij in al die tijd hebben moeten missen. Daarom gaan we er een feest van maken. Speciaal, zo vlak voor het Sinterklaasfeest kom ik, Sint Nicolaas, naar jullie kerk toe. Ja, de kerk in Purmerend die naar mij vernoemd is. En die moeten we in ere houden.

Wat mij ook ter ore is gekomen is het live-streamen. Een team van technici zenden elke week de kerkdienst uit vanuit de Nicolaaskerk. Geweldig toch om in beeld te komen met Sint Nicolaas. Dus nodig ik alle kinderen uit om naar de Nicolaaskerk toe te komen: om na de viering Sint Nicolaas te ontmoeten. Laat je vader of moeder even weten of je komt en schrijf iets over jezelf.

Dus nodig ik alle kinderen uit om naar de Nicolaaskerk toe te komen en om na de viering Sint Nicolaas te ontmoeten. Laat je vader of moeder even weten of je komt en schrijf iets over jezelf.

Op zondag 4 december om 10:00 uur start de Eucharistieviering, in de Nicolaaskerk aan de Kaasmarkt in Purmerend.

Opgeven kan bij diaken Marcel Kaaijk, via e-mail: m.kaaijk@chello.nl of bel of app met nummer: 06-20973992

Sinterklaas