Op vrijdag 17 maart wordt u uitgenodigd om een theatervoorstelling bij te wonen in de Taborkerk. Het is de nieuwste theaterproductie van de Joseph Wresinski Cultuur Stichting onder de titel “Zie de mens”. “Zie de mens” wordt gespeeld door een multicultureel theatercollectief van mensen die leven in kwetsbare en kansarme situaties en met theatermakers. Zij nemen u mee op een poëtische reis door de Nederlandse samenleving, zoals die beleefd wordt door mensen aan de voet van de maatschappelijke ladder. Door het overdragen van deze kennis van armoede, hopen wij als christenen, mensen te inspireren om samen te bouwen aan een inclusieve samenleving, waarin iedereen zich thuis- en veilig voelt. De toegang is gratis en u bent welkom vanaf 19.30 uur.

De theatervoorstelling die georganiseerd wordt door de Joseph Wresinski Cultuur Stichting komt tot stand in samenwerking met de Protestante Gemeente Purmerend, PCI Polderland, de Gemeente Purmerend en mede mogelijk gemaakt door Rabobank Waterland en Omstreken. Dus komt allen op vrijdag 17 maart naar de Taborkerk, aanvang 20.00 uur.