Op zondag 3 december wil de Goedheiligman, tijdens de viering van 10 uur, graag de kinderen van de parochie Maria, Moeder van God ontmoeten. Dit zal dan gebeuren in de kerk van Purmerend, die zijn naam draagt: Sint Nicolaas.

Natuurlijk gaan we op die dag eerst luisteren naar het verhaal van Jezus en een mooie tekening maken over de Goede Sint. Daarna komen de kinderen terug in de kerk. Als Sint Nicolaas de kerk binnenkomt, zingen we hem toe en krijgen jullie misschien wel een cadeautje.

Dus kinderen, komt allen en beleef het. Het zou leuk zijn als er de kinderen uit alle geloofsgemeenschappen meedoen. Iedereen is welkom! Graag aanmelden bij diaken Marcel Kaaijk: m.kaaijk@chello.nl of 06-20973992

Waar : Nicolaaskerk – Kaasmarkt 15 in Purmerend

Wanneer: zondag 3 december, om 10:00 uur